Bereik met webinars en live streaming voor evenementen meer mensen wereldwijd. Zo kunnen deelnemers in realtime jouw seminar, beurs, congres, concert of festival volgen. Zeker in de huidige tijd is dit de manier om uw doelgroep te bereiken. Wij kijken graag samen met u naar de opzet van uw hybride of online event en zetten onze expertise graag voor u in.
Er zijn op dit moment erg veel veranderingen gaande op het gebied van hybride te willen zijn. Denk bijvoorbeeld aan vergaderingen, bijeenkomsten, toespraken, uitvaarten etc. De mogelijkheid om live te streamen is hierdoor een goede uitkomst. Iedereen zit op dit moment online, dus ook uw doelgroep. Grijp die kans dan ook met beide handen aan!
Bent u op zoek naar een partij die professionele audio en video kan verzorgen voor tijdens uw live stream? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Ook kunnen bijeenkomsten in verschillende settingen worden uitgevoerd. Er ontstaan nieuwe mogelijkheden om uzelf aan uw doelgroep te laten zien. U moet dit dan wel goed en professioneel aanpakken door een live stream van hoge kwaliteit aan te bieden. Dat doet u natuurlijk met professionele camera’s, audio apparatuur én een professionele audiovisuele partner die ervaring heeft met live streaming.
U kunt livestreams inzetten voor o.a.:
Voor meer informatie, referenties en mogelijkheden kunt u via onderstaand contactformulier vrijblijvend contact met ons opnemen.
Bent u van plan een webinar te organiseren, maar weet u niet hoe u dit op een professionele wijze kunt vormgeven? Wij ondersteunen u graag. Op basis van onze expertise adviseren wij u vooraf graag om de doelstelling van uw webinar te bereiken. Denkt u hierbij aan platform, vormgeving, communicatie en technische opstelling.
U kunt bij ons terecht voor o.a. de volgende platforms:
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw evenement? Voor maatwerk en/of vragen neem dan gerust via onderstaand formulier contact met ons op!
Een deel van het publiek online per video deel laten nemen, een ander deel fysiek aanwezig in de zaal met presentatoren/sprekers; Gaaf Events maakt het organiseren van professionele hybride events gemakkelijk. U maakt gebruik van onze ingerichte studio met professionele camera’s (of ons team op uw locatie). Wij zorgen ervoor dat uw gasten vanaf ieder device via internet aanwezig zijn en begeleiden u vakkundig in ieder deel van het evenement. Deel de agenda, organiseer een Q&A, enquête en stel break out rooms samen; het is zelfs mogelijk om stemresultaten per groep te laten zien. Gaaf Events ontzorgt volledig en de mogelijkheden zijn eindeloos.
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw evenement? Voor maatwerk en/of vragen neem dan gerust via onderstaand formulier contact met ons op!
U organiseert een online bijeenkomst of evenement. Hier komen veel (technische) zaken bij kijken die u waarschijnlijk het liefst uitbesteedt zodat u zich volledig kunt focussen op de inhoud. Wij ondersteunen u hierbij graag. Wij beschikken over de expertise op alle gangbare platformen zoals Zoom, Webex en Teams. Voor al deze platformen beschikken wij ook over een professionele account.
Benieuwd naar de mogelijkheden om een moderator in te huren voor uw evenement of bijeenkomst? Neem gerust via onderstaand formulier contact met ons op!
Heeft u een vraag voor ons? Wij beantwoorden deze met alle plezier zo spoedig mogelijk.
Vul het formulier in of mail ons direct via: info@gaaf-events.nl
Kantoor & Magazijn
Vlotlaan 210
2681 TV, Monster
info@gaaf-events.nl
+31650202108
KVK: 54092310
BTW ID: NL001116888B94
BANK: NL97 RABO 0143027816